7 مکمل انرژی زا برای رفع خستگی خانم ها

نادر سیاسی
استفاده از مکمل انرژی زا در بین بانوانی که می‌خواهند به افزایش وزن دست پیدا کنند، با بدن‌سازی تناسب اندام داشته باشند یا همواره خسته هستند و به انرژی بیشتری نیاز دارند، بسیار رایج است. اما خانم‌هایی که قصد مصرف این نوع مکمل‌ها را دارند، باید کدام برندها را انتخاب کنند؟ به‌طورکلی باید گفت انتخاب […]

معرفی بهترین مکمل انرژی زا برای خانم ها استفاده از مکمل انرژی زا در بین بانوانی که می‌خواهند به افزایش وزن دست پیدا کنند، با بدن‌سازی تناسب اندام داشته باشند یا همواره خسته هستند و به انرژی بیشتری نیاز دارند، بسیار رایج است. اما خانم‌هایی که قصد مصرف این نوع مکمل‌ها را دارند، باید کدام برندها را انتخاب کنند؟ به‌طورکلی باید گفت انتخاب بهترین برند مکمل‌های انرژی‌زا باعث می‌شود افراد تاثیر بهتری از مصرف این نوع محصول مشاهده کنند. به همین دلیل در این مقاله به ‌معرفی و بررسی بهترین مکمل‌های مناسب خانم‌ها پرداخته شده تا افراد با مطالعه آن انتخاب بهتری داشته باشند.

بهترین مکمل انرژی زا برای خانم‌ها کدام است؟

امروز مصرف مکمل‌های انرژی‌زا در بین خانم‌ها به‌وفور دیده می‌شود. ازاین‌رو برندهای مختلفی اقدام به تولید این محصول کرده‌اند. این تنوع بالا نشان می‌دهد که حین خرید، با انواع مکمل ورزشی روبه‌رو می‌شوید که هرکدام دارای کیفیت به‌خصوصی هستند. برترین مکمل انرژی زا مخصوص خانم ها در واقع مکمل‌ها از مواد مغذی مورد نیاز بدن تولید می‌شوند و علاوه‌بر افزایش انرژی، روی میزان وزن و همچنین تلاش برای داشتن بدنی فیت تاثیر می‌گذارند. درصورتی‌که که یک محصول از مواد اولیه باکیفیت تولید نشود، تاثیر مطلوبی نیز به‌همراه نخواهد داشت. این موضوع باعث شده تا خانم‌ها به‌دنبال خرید بهترین مکمل‌های انرژی‌زا باشند تا سریع‌ترین و بهترین تاثیر را از محصول خریداری‌شده ببینند. در ادامه 7 مکمل انرژی‌زای برتر معرفی می‌شود.

پودر کربو شارژ مگنوم، بهترین مکمل انرژی زا

پودر کربو شارژ مگنوم، به‌دلیل بهره‌مندی از املاح سدیم، منیزیم، کلر و پتاسیم تاثیر زیادی در کاهش میزان خستگی و گرفتگی عضلات دارد. همچنین این محصول منبع غنی کربوهیدرات است تا به افزایش وزن و انرژی خانم‌ها کمک کند. از دیگر ترکیبات این محصول باید به ویتامین B1 و B2 که باعث افزایش سوخت‌وساز کربوهیدرات‌ها می‌شوند و ویتامین E که کاهش رادیکال‌های آزادشده حین تمرین‌های ورزشی را به‌همراه دارد، اشاره کرد. از ویژگی‌هایی که باعث تمایز این محصول نسبت به سایر مکمل‌های انرژی‌زای موجود در بازار می‌شود، باید به بهره‌مندی از بیشترین میزان کربوهیدرات اشاره کرد. ضمن اینکه مکمل کربو شارژ بسیار باکیفیت است و باعث وزن و حجم‌گیری سریع بدن بانوان می‌شود.

قرص کافئین آی اس اس بهترین مکمل انرژی زا

دیگر مکملی که به‌دلیل ترکیبات خود در بین خانم‌ها و البته آقایان به محبوبیت رسیده، قرص کافئین آی‌اس‌اس است. این محصول به‌طور مستقیم در کاهش میزان خستگی و افزایش سطح هوشیاری بدن تاثیر می‌گذارد. مصرف این قرص‌ در طول دوره تمرین‌های بدن‌سازی به افزایش متابولیسم و میزان چربی‌سوزی کمک می‌کند. ازاین‌رو خانم‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، در زمان کوتاه‌تری می‌توانند اندام فیت و ورزشکاری برای خود بسازند. این مکمل بهتر است تحت نظر مربی یا شخصی متخصص تجویز شود. همچنین خانم‌ها نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنند. ضمن اینکه مصرف هم‌زمان این قرص‌ با سایر مواد خوراکی حاوی کافئین، ممکن است آسیب‌رسان باشد. پس باید در انتخاب و مصرف مواد غذایی کاملا محتاط عمل کرد.

پودر کربو ویت ویتاپی، بهترین مکمل انرژی زا

دیگر مکمل انرژی‌زایی که علاوه‌بر آقایان خانم‌ها نیز می‌توانند از آن استفاده کنند تا همواره انرژی بالایی برای انجام فعالیت‌های بدنی سنگین داشته باشند، پودر کربو ویت ویتاپی است. این مکمل در ایران تولید می‌شود و با با برندهای مطرح خارجی به‌خوبی رقابت می‌کند. این محصول به‌خوبی کربوهیدرات بدن ورزشکاران را تامین می‌کند تا در طول فعالیت‌های بدن‌سازی، از کارایی آن‌ها کاسته نشود. همچنین از افت گلوکز خون جلوگیری می‌کند. از دیگر مزایای آن باید به هیدراته ماندن بدن اشاره کرد. خانم‌هایی که به‌دنبال بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، افزایش قدرت و استقامت، بهبود رشد عضلات و افزایش انرژی برای انجام فعالیت‌های بدنی سنگین هستند، باید خرید و مصرف این مکمل را در اولویت قرار دهند.

مکمل انرژی زا Nature’s Way Alive

یکی از بهترین مکمل‌های انرژی‌زا موجود در بازار، قرص Nature’s Way Alive است که با بهره‌مندی از مواد مغذی و انواع ویتامین، به سلامت بدن و افزایش انرژی خانم‌ها تا حد زیادی کمک می‌کند. مصرف این قرص علاوه‌بر اینکه باعث کاهش خستگی می‌شود سلامت قلب، پوست، استخوان و بهبود بینایی را نیز به‌همراه دارد. از ترکیبات آن می‌توان به ویتامین A، C، E، انواع ویتامین B با قدرت بالا و آهن اشاره کرد.

مولتی‌ویتامین اولترا مگا جی‌آن‌سی، بهترین مکمل انرژی زا

با وجود قرص مولتی ویتامین اولترا مگا جی‌آن‌سی، افزایش انرژی و در پی آن افزایش متابولیسم بدن دیگر یک رویا تلقی نمی‌شود. شما می‌توانید با کمک این مکمل، بسیاری از مواد مغذی بدن را تامین کنید و در کنار حذف کالری، همچنان انرژی داشته باشید. این قرص در برخی افراد مشکلاتی مانند ناراحتی معده یا عصبانیت به‌همراه دارد. درصورتی‌که این عوارض را مشاهده نکردید، به‌راحتی می‌توانید با مصرف این مکمل ویتامین، کلسیم، آهن و کافئین مورد نیاز برای تامین نیازهای بدن و افزایش سوخت‌وساز آن را تامین کنید.

قرص اپتی وومن، مولتی‌ویتامین مخصوص بانوان

قرص‌های اپتی وومن به‌طور اختصاصی برای تامین نیازهای بدن بانوان تولید می‌شوند و با مصرف آن‌ها می‌توان به کاهش درد، رفع کم‌خونی و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرد. ضمن اینکه این قرص‌ها به‌طور مستقیم باعث افزایش انرژی می‌شوند. از ترکیبات مورد استفاده در این مکمل می‌توان به ویتامین‌ C، E، انواع ویتامین گروه B، کلسیم، زینک، جینسینگ، فولیک اسید و منیزیم اشاره کرد. این محصول به کاهش استرس، افزایش انرژی، بهبود متابولیسم و سم‌زدایی از کبد کمک می‌کند.

مکمل چربی سوز و کاهش وزن Burn-XT

این مکمل انرژی زا دارای کافئین و عصاره چایی سبز است. ازاین‌رو به افزایش متابولیسم و در نتیجه آن چربی‌سوزی بیشتر و البته حفظ توده‌های عضلانی کمک می‌کند. با مصرف این مکمل می‌توانید اشتهای خود را کاهش دهید بدون اینکه انرژی شما کم‌تر شود.

خرید بهترین مکمل انرژی زا برای خانم‌ها

برای خرید بهترین مکمل‌های موجود در بازار می‌توانید به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا مراجعه کنید. در این سایت تنوع بالایی از انواع مکمل‌های مناسب خانم‌ها وجود دارد تا با بررسی برند، میزان تاثیر، موارد منع مصرف، ترکیبات و میزان استفاده از قرص یا پودر بتوانید بهترین محصول را متناسب با نیاز خود خریداری کنید. آیا قرص مکمل انرژی زا و شادی آور برای بانوان مناسب است؟

جمع‌بندی

مصرف مکمل انرژی زا برای کاهش خستگی، بهبود متابولیسم، تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن و بهبود سیستم ایمنی کاربردی است. از بهترین مکمل‌های انرژی‌زا موجود در بازار می‌توان به پودر کربو شارژ مگنوم، قرص کافئین آی‌اس‌اس، پودر کربو ویت ویتاپی، قرص انرژی‌زا Nature’s Way Alive، مولتی‌ویتامین اولترا مگا جی‌آن‌سی و قرص اپتی وومن اشاره کرد.
آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ