مرکز لیزر تاتو ماه تهران

لیزر تاتو یک روش ایمن و فوق العاده برای پاک کردن تاتوهای ناخواسته در قسمت های مختلف بدن است. لیزر برای حذف ذرات جوهر خالکوبی از گرما استفاده می کند. پرتوی لیزر برخی از ذرات رنگدانه های تاتو را گرم می کند در حالی که برخی دیگر خنک می مانند. تضاد دما در نهایت منجر […]

لیزر تاتو یک روش ایمن و فوق العاده برای پاک کردن تاتوهای ناخواسته در قسمت های مختلف بدن است. لیزر برای حذف ذرات جوهر خالکوبی از گرما استفاده می کند. پرتوی لیزر برخی از ذرات رنگدانه های تاتو را گرم می کند در حالی که برخی دیگر خنک می مانند. تضاد دما در نهایت منجر به تجزیه شدن رنگدانه ها می شود. با استفاده از لیزر ذرات جوهر به قطعات کوچکی تقسیم می ‌شوند تا گلبول‌ های سفید خون بتوانند آنها را به کبد برسانند، جایی که ذرات از بدن خارج می ‌شوند.

قبلا از روش ‌های دیگری از جمله درم ابریژن، کرایوسرجری و جراحی برای حذف تاتو استفاده می شد. این روش‌ ها اغلب دردناک و پرخطر هستند، بنابراین حذف تاتو با لیزر روش ترجیحی است زیرا بدون خونریزی، کم خطر و دارای حداقل عوارض جانبی است. مرکز لیزر تاتو ماه تهران یکی از کلینیک های زیبایی معروفی است که می توانید تاتوهای قدیمی یا ناخواسته خود را در آنجا پاک کنید.

مرکز لیزر تاتو ماه تهران

چرا پاک کردن تاتو در کلینیک ماه تهران؟

کلینیک ماه تهران از جدیدترین لیزرهای موجود برای حذف خالکوبی استفاده می کند. کادر مجرب و محیط بهداشتی این کلینیک کمک می کند شما از لیزر تاتو بهترین نتیجه را بگیرید. در این کلینیک ابتدا وضعیت خالکوبی شما بررسی شده و بهترین برنامه شخصی برای شما جهت حذف خالکوبی تعیین می شود. بدین ترتیب طی جلسات کمتری می توانید تاتوی خود را حذف کنید. در کلینیک ماه تهران بهترین روش های درمانی جهت لیزر تاتو ارائه می شود بنابراین شما می توانید با کمترین عوارض و هزینه ای مناسب تاتوهای ناخواسته خود را حذف کنید.

 

لیزر در چند جلسه خالکوبی من را پاک می کند؟

تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن خالکوبی بسیار متغیر است بنابراین هرگز نمی توان تعداد دقیقی برای آن مشخص کرد. یکی از عواملی که بر تعداد جلسات لیزری که نیاز دارید تأثیر می گذارد سطح سلامتی است. از آنجایی که بدن شما مسئول انتقال ذرات جوهر و دفع آنها است، یک بدن سالم این کار را بهتر از یک بدن ناسالم انجام می دهد.

قدمت خالکوبی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار است. خالکوبی ‌های قدیمی ‌تر اغلب به تعداد جلسات لیزر کمتری نیاز دارند، زیرا بدن در طول سال‌ ها زمان بیشتری برای بیرون راندن جوهر به عنوان یک ماده خارجی داشته است. به همین دلیل است که خالکوبی های قدیمی اغلب کم رنگ به نظر می رسند.

شاید بزرگترین عامل در تعیین تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تاتو، جوهر استفاده شده باشد. جوهر و رنگدانه های مختلفی برای خالکوبی استفاده می شوند که از شیمیایی متفاوتی ساخته می شوند. برخی جوهرها و رنگدانه ها بسیار سرسخت تر از بقیه هستند. فراتر از نوع جوهر استفاده شده، میزان جوهر استفاده شده و عمق قرارگیری جوهر بر تعداد جلسات لیزر خالکوبی تأثیر می گذارد. بطور کلی، خالکوبی های آماتور یا خانگی ممکن است در عرض 3 تا 7 جلسه پاک شوند، در حالی که خالکوبی های حرفه ای که با جوهرهای سخت تر انجام می شوند ممکن است به 8 تا 20 جلسه لیزر نیاز داشته باشند.

هزینه پاک کردن تاتو

هزینه پاک کردن تاتو در کلینیک ماه تهران؟

هزینه پاک کردن تاتو به فاکتورهای مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی مرکز لیزر تاتو، نوع دستگاه مورد استفاده، وسعت تاتو، عمق و تعدد رنگدانه ها و تعداد جلسات مورد نیاز بستگی دارد. در کلینیک زیبایی ماه تهران هزینه لیزر تاتو از 600 هزار تومان است.

 

عوارض جبران ناپذیر پاک کردن تاتو با مواد ریموور

مواد ریموور ترکیبات شیمیایی قوی و اکثرا اسیدی هستند. آنها پوست را پاره کرده و برای پاک کردن تاتو به پوست آسیب وارد می کنند. اسکار جای زخم یکی از عوارض پاک کردن تاتو با این روش است. علاوه بر این پر رنگ شدن رنگ تاتو به دلیل واکنش مواد ریموور با رنگدانه ها نیز یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است ایجاد شود. بطور کلی مواد ریموور برای پاک کردن تاتو توصیه نمی شوند زیرا با کوچکترین سهل انگاری و تمیز نبودن وسایل مورد استفاده حتی می توانند باعث عفونت پوست شوند که درمان های بیشتری را به شما جهت بهبودی تحمیل خواهد کرد.

پاک کردن تاتو

لیزر تاتو انواع رنگ های تاتو را پاک می کند؟

هنگامی که نور لیزر به سمت خالکوبی هدایت می شود، انرژی لیزر توسط ذرات جوهر جذب می شود. این انرژی باعث گرم شدن ذرات جوهر و تجزیه آن به قطعات کوچکتر می شود. همه رنگ های تاتو به یک شکل تجزیه نمی شوند. رنگ های پاستلی و همچنین جوهرهای آبی، سبز، زرد و سفید، طول موج های مختلف نور را جذب می کنند. این بدان معناست که از طول موج های مختلف لیزر می توان برای هدف قرار دادن و تجزیه انواع رنگدانه های خالکوبی استفاده کرد هرچند حذف رنگدانه های روشن زمان بیشتری نیاز دارد. با تنظیم صحیح طول موج لیزر، امکان لیزر تاتو رنگی نیز وجود دارد.

 

فاصله بین جلسات لیزر تاتو؟

جلسات لیزر تاتو معمولاً با فاصله 4 تا 8 هفته برنامه ‌ریزی می‌ شوند تا پوست فرصت کافی برای بهبودی داشته باشد. این فاصله زمانی بسته به مدت زمان بهبودی از درمان قبلی تاحدودی متغیر است.

 

مراقبت مهم بعد لیزر تاتو

پس از اتمام جلسه لیزر تاتو، نیازی به استراحت ندارید اما باید از فعالیت هایی که می تواند باعث تعریق شوند برای حدود 24 ساعت اجتناب کنید. علاوه بر این، یک تا دو هفته پس از درمان، از آب بیش از حد داغ، دوش گرفتن با فشار بالا و شنا در دریاچه اجتناب کنید.

از شیو کردن ناحیه تحت درمان تا بهبودی کامل خودداری نمایید. بهبودی کامل می تواند چهار تا شش هفته طول بکشد. ناحیه را دستکاری نکنید و تحت فشار قرار ندهید.

از پمادهای آنتی بیوتیکی که پزشک برای شما تجویز می کند استفاده کنید و محل را از نور خورشید محافظت کنید. پمادهای ترمیم کننده را نیز می توانید برای تسریع بهبودی استفاده نمایید.

 

نحوه رزرو وقت در کلینیک زیبایی ماه تهران

جهت مشاوره رایگان برای پاک کردن تاتو و تعداد جلسات همچنین اطلاع از قیمت دقیق لیزر تاتو با شماره 02126422531 تماس حاصل فرمایید.

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ