دکتر غلامرضا صفایی - معرفی پزشکان الودکتر
دکتر غلامرضا صفایی متخصص گوش و حلق و بینی ایشان معتقد اند که جراحی بینی از چندین لحاظ یک کار هنری است و جراح باید دید یک هنرمند و صبر و حوصله او راداشته باشد.تلفیق هنر و علم ایشان را به پزشکی توانا و حرفه ای تبدیل کرده است که رضایت زیاد بیماران را از جراحی های دکتر صفایی به همراه داشته است. بیماران میتوانند برای مطرح سوالات و مشاره از طریق پیامک و واتساپ و تلگرام به شماره 09123764769 پیامک دهند یا در واتساپ و تلگرام از خدمات مشاوره ای بهره مند گردند همچنین موقیعت مکانی مطب ایشان دسترسی آسان و راحت به ایشان را برای بیمران مراجعه کننده به مطب دکتر صفایی را فراهم کرده است.ویدئو ها و عکس های قبل و بعد از عمل بیماران دکتر صفایی در اینستاگرام و وبسایت ایشان موجود و قابل مشاهده می باشند.  

سوابق تحصیلی دکتر غلام رضا صفایی

دکتر غلامرضا صفایی مدرک دکترای عمومی در سال ۷۰ از دانشگاه شهید بهشتی و مدرک بورد تخصصی ای ان تی را در سال 78از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه اهواز را کسب کرده اند.ایشان قبل از شروع دوره پزشکی دوره های مهارت در نقاشی و طراحی چهره را گذرانده اند.  

سوابق علمی دکتر غلام رضا صفایی

در مسابقات هنری آموزشگاهی از سال ۵۲ – ۵۳ ( اول راهنمایی) تا قبل از انقلاب هر سال نفر اول استان چهار محال و بختیاری بوده است و در سال ۶۲ با رتبه اول منطقه ای ( در آن سال کشور به ۷ منطقه امتحانی تقسیم شده بود) وارد دانشکده هنرهای زیبای تهران در رشته نقاشی شده اند. به عنوان رزیدنت دانشگاه علوم پزشکی مشهد شناخته می شوند.  

خدمات

رینوپلاستی سپتو رینوپلاستی درمان شکستگی بینی تقارن سازی در بینی اصلاح قوز بینی جراحی مشکلات انسدادی بینی
  • تهران_سعادت آباد،سرو شرقی،خیابان مجد، روبروی کلینیک سعادت آباد ، پلاک11 ،طبقه سوم
  • برای دریافت اطلاعات تماس کلیک کنید.